newCartoolLoading newCartoolUpdateMileage Individualizovat nabídku

Individualizovat nabídku

Zadejte údaje o svém voze ve čtyřech snadných krocích a získejte nabídky a služby určené pouze pro vás a váš vůz!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Vybrat model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Vybrat motor
{{selectedMonths.description}} Měsíců měsíců
{{selectedKm.description}} Km Km
{{model.saleDescription}}
    Zařízení
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} měsíců
      {{km.description}} Km

      Zadejte číslo registrační značky nebo VIN svého vozu a objevte všechny služby a speciální nabídky dostupné pro váš vůz!

      *Vozidlo nebylo nalezeno different brand
      POTVRDIT

      Individualizovat nabídku

      newCartoolAddCarMessage

      newCartoolVinOrPlateText

      newCartoolVinOrPlateNotFound newCartoolVinOrPlateBrandError newCartoolWhereIsVinText
      newCartoolCarFoundText
      newCartoolUnknownVinText
      newCartoolClickHereText
      newCartoolToInsertVinText
      newCartoolClickHereText

      newCartoolCarDataText

      {{selectedModel.saleDescription || 'newCartoolSelectModel'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} newCartoolMatriculation newCartoolMatriculation
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} newCartoolSelectEngine
      {{selectedKm.description}} Km newCartoolSelectKm newCartoolUpdateKmAlert
      newCartoolOtherModelsModel
      newCartoolOtherModelsYear
      newCartoolOtherModelsFuel
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      newCartoolOtherModelsMotorization
      Km
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      newCartoolLoadingText

      • 1 Vybrat model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 newCartoolMatriculation {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 newCartoolLoadingEngine {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      newCartoolAlertTitle

      newCartoolAlertNoWarrantyTitle

      newCartoolAlertText

      newCartoolAlertNoWarrantyText

      newCartoolAlertCustomerCare

      newCartoolAlertContact1 newCartoolAlertContactLinkedText newCartoolAlertContact2

      Individualizovat nabídku

      newCartoolBack
      Vybrat model
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Vybrat model

        {{model.saleDescription}}

        Individualizovat nabídku

        newCartoolBack
        Vybrat model
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Zařízení
        {{equipment.description}}
          {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}

          Individualizovat nabídku

          newCartoolBack
          newCartoolMatriculationText
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          newCartoolMatericulationYear
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Individualizovat nabídku

          newCartoolBack
          newCartoolKmText
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Km
          newCartoolInsertKmReminderText

          Individualizovat nabídku

          newCartoolOtherModelsSelectCar
          confirmButton
          welcome

          Zaregistrujte se do systému myAlfaRomeo a objevte naše výhody, které jsme připravili přímo pro vás

          Vstoupit do myAlfaRomeo

          Použijte své sociální účty pro přístup do soukromé oblasti myAlfaRomeo

          REGISTROVAT

          Chcete dostávat nabídky, exkluzivní služby a přizpůsobený obsah pro váš vůz?
          Čekáme na vás: zaregistrujte se do myAlfaRomeo

          REGISTROVAT NYNÍ
          Kde nás najdete {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Kde nás najdete

          Potřebujete informace nebo podporu? Potřebujete cenovou nabídku? Chcete si sjednat schůzku? Očekáváme vás!

          Vyhledat servis nebo prodejce

          Otevřete mapu a najděte nejbližšího prodejce! Kontaktovat prodejce

          Sjednat schůzku

          V době zakoupení dostáváte záruku, která začíná platit v den předání vozu, není omezena najetými kilometry a zahrnuje:
          • záruku na vozidlo v délce 24 měsíců;
          • záruku na lak karoserie v délce 36 měsíců;
          • záruku na neprorezavění v délce 8 let.
          V záruční brožuře, kterou naleznete uvnitř vozidla, jsou uvedeny veškeré podrobnosti o záruce, její podmínky a výluky.
          U standardních záruk jako Maximum Care (Maximální péče) nebo Powertrain Care (Péče o pohonné ústrojí) si můžete prodloužit záruční krytí na hlavní elektromechanické součásti na další 3 roky.
          Pokud si vyberete standardní záruku StradaFacendo, můžete si ji prodloužit až na 6 let.
          Na placený zásah/opravu nebo na příslušenství instalované u prodejce Alfa Romeo se vztahuje 24měsíční záruka, bez omezení počtu najetých kilometrů (kromě součástí podléhajících běžnému opotřebení).
          Záruka zahrnuje:
          • výměnu nebo opravu náhradního dílu či příslušenství, které byly předmětem dřívějšího zásahu/opravy, po předložení příslušné faktury za provedenou
          • práci.
          Platí v celé síti evropských autorizovaných prodejců.
          Ne, standardní záruky se vztahují pouze na poruchy hlavních elektromechanických součástí vozidla.
          Více informací naleznete ve smluvních podmínkách.
          Ano, pokud jste majitelem vozu Alfa Romeo, můžete využívat výhody rozšířených záručních programů, které se liší podle stáří a počtu ujetých kilometrů vašeho vozu.
          Programy nabízejí širokou řadu stáří a počtu ujetých kilometrů.
          Například u programu Maximum Care existuje 3 možností:
          1 rok s počtem ujetých 120 000 km
          2 roky počtem ujetých 160 000 km
          3 roky počtem ujetých 200 000 km
          Obraťte se na prodejce nebo autorizovaný servis Alfa Romeo, kde vám sdělí více informací o výhodách, krytí nebo smluvních podmínkách, případně navštivte web: www.alfaromeo.cz.
          Kdykoli, dokud vaše vozidlo není starší 24 měsíců.
          Odpověď zní ne. Nabízejí možnost rozšíření nad rámec standardní dvouleté záruky na vozidlo.
          Na naší webové stránce naleznete veškeré dokumenty o programech rozšířené záruky na různé mechanické součásti, popis krytých součástí a všechny vám nabízené výhody.
          Více informací vám také sdělí prodejce nebo autorizovaný servis Alfa Romeo.
          Společnosti Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. a Mopar® chtějí vám a vašemu vozidlu poskytovat tu nejlepší péči, a proto zajišťují, aby všechny záruční zásahy byly prováděny v souladu se záručním programem a plánem údržby, a to díky:
          • pomoci odborných a kvalifikovaných mechaniků vyškolených přímo společností Fiat Chrysler Automobiles;
          • používání originálních náhradních dílů; a
          • široké síti autorizovaných servisů po celé Evropě.
          FreeToGo je program silničních asistenčních služeb*, platný v celé Evropě, který zaručuje vynikající funkčnost a spolehlivost v případě neočekávaných událostí při jízdě a problémů na silnici.
          Pokud máte vůz značky Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Jeep® nebo Abarth, můžete program využívat po dobu 2 let, neboť je součástí standardní záruky od doby zakoupení vozu.
          Více informací naleznete zde.

          * V záruční brožuře naleznete více informací o způsobech poskytování asistence, podmínkách, omezeních a výlukách.
          Máte nárok na asistenci kdekoli v Evropě v případě:
          poruchy;
          přerušení cesty;
          defektu pneumatiky;
          natankování špatného paliva;
          vybití baterie;
          ztráty nebo poškození klíčů od vozidla;
          rozbití oken.
          Navíc máte právo na odtah svého vozidla a náhradní vozidlo.
          Více informací vám sdělíme na tomto telefonním čísle.
          V případě poruchy, jestliže oprava trvá o 4 hodiny déle než výrobcem stanovený čas zásahu, vám prodejce Alfa Romeo nabídne možnost bezplatného používání náhradního vozidla po dobu nejvýše 4 pracovních dnů plus dny státních svátků.
          V případě nehody, když se svým vozidlem nemůžete samostatně odjet nebo není zaručeno dodržení příslušných bezpečnostních norem, můžete používat náhradní vozidlo po stejně dlouhou dobu.
          Tuto službu můžete využít pouze za předpokladu, že kontaktujete servisní centrum Abarth Service Centre, které vám poskytne vozidlo přímo ze své flotily náhradních vozů nebo pronajme jiné vozidlo.
          Pokud vezete děti, servisní centrum je povinno vám poskytnout zákonem stanovený typ dětské autosedačky (autosedaček).
          Ano, pokud jste majitelem vozu Alfa Romeo, můžete využívat výhody rozšířených programů údržby, plánované i jiné, které se liší podle stáří a počtu ujetých kilometrů vašeho vozu.
          Ceny se liší podle modelu vozu, počtu ujetých kilometrů a délky trvání vybraného programu.
          Obraťte se na prodejce nebo autorizovaný servis Alfa Romeo, kde vám sdělí více informací o výhodách, krytí nebo smluvních podmínkách, případně navštivte webovou stránku www.alfaromeo.cz.
          Nabízíme řadu flexibilních balíčků a programů pro údržbu, které jsou přenositelné, když se rozhodnete vůz prodat, takže si bude udržovat konstantní tržní hodnotu v průběhu času.
          Máte na výběr několik úrovní krytí, délky trvání a počtu ujetých kilometrů, podle vašich aktuálních potřeb.
          Všechny odpovědi na své otázky naleznete zde.
          Veškeré podrobnosti o tom, jak často a po kolika ujetých kilometrech se má provádět servis, naleznete v plánu servisních intervalů, který se nachází v uživatelské příručce uvnitř vozu.
          Doporučujeme přednostně jezdit do autorizovaného servisu Alfa Romeo.
          Pokud se rozhodnete jezdit jinam, vždy si uschovejte fakturu za provedené servisní práce.
          Před první servisní údržbou vašeho vozu Alfa Romeo.
          Na naší webové stránce naleznete veškeré dokumenty o programech údržby, plánované i jiné, popis krytých úkonů a všechny vám nabízené výhody.
          Více informací vám také sdělí prodejce nebo autorizovaný servis Alfa Romeo.
          Společnosti Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. a Mopar® chtějí vám a vašemu vozidlu poskytovat tu nejlepší péči, a proto zajišťují, aby všechny záruční zásahy byly prováděny v souladu se záručním programem a plánem údržby, a to díky:
          • pomoci odborných a kvalifikovaných mechaniků vyškolených přímo společností Fiat Chrysler Automobiles;
          • používání originálních náhradních dílů; a
          • široké síti autorizovaných servisů po celé Evropě.
          Když provedete aktualizaci operačního systému telefonu, je nutné jej znovu registrovat, avšak nejprve:
          • odeberte telefon ze seznamu zařízení přiřazených k autorádiu;
          • zrušte také předchozí připojení na seznamu zařízení Bluetooth na telefonu.
          • Zapněte na telefonu funkci Bluetooth.
          • Stiskněte tlačítko PHONE (TELEFON) na čelním panelu autorádia.
          • Když není připojen žádný telefon, na displeji je zobrazena speciální obrazovka.
          • Vyberte YES (ANO) a vyhledejte zařízení Uconnect na telefonu.
          • Můžete být vyzváni k zadání kódu PIN. Zadejte jej na displeji a potvrďte na telefonu.
          • Můžete připojit více než jeden telefon – otevřete položku SETTINGS (NASTAVENÍ) a vyberte možnost ADD DEVICE (PŘIDAT ZAŘÍZENÍ).
          • Celý postup je znázorněn na obrazovce, kde vidíte přehled dokončených kroků.
          • Po dokončení se zobrazí finální obrazovka s potvrzením všech provedených kroků a připojení, kde vyberte možnost YES (ANO).
          Jedná se o perfektní kombinaci technologických funkcí, které poskytují všechny informace a zábavní obsah, jež oceníte za volantem, abyste se mohli soustředit na komfortní jízdní prožitky.
          Dotyková obrazovka, hlasové ovládání, ovládací prvky na volantu, dobře viditelně displeje, přehledná tlačítka – to jsou jen některé součásti inovativního systému navrženého a sestaveného ke splnění vašich potřeb.
          Uconnect také nabízí jeden z nejvyspělejších navigačních systémů. A byl navržen tak, aby bezvadně spolupracoval s vaším vozem.
          Uconnect ti offre anche uno dei più avanzati sistemi di navigazione. Ed è progettato per adattarsi perfettamente al tuo modello di auto.
          Otevřete položku SETTINGS (NASTAVENÍ) a vyberte požadovaný jazyk.
          Na webové stránce maps.mopar.eu, což je nová stránka společnosti Fiat Chrysler Automobiles určená speciálně pro aktualizaci navigací, můžete zaregistrovat své vozidlo a ihned zjistit, zda jsou dostupné nové mapy.
          Ano, ale pouze když je kompatibilní. Kompatibilitu si můžete ověřit zde.
          Systém Uconnect umožňuje automatické připojení k vašemu telefonu.
          Postup nastavení telefonu s podporou Bluetooth:
          • Stiskněte tlačítko APPS na čelním panelu autorádia.
          • Vyberte SETTINGS (NASTAVENÍ) a BLUETOOTH.
          • Vyberte PHONE/BLUETOOTH na displeji.
          • Vyberte seznam COORDINATED PHONES (SPÁROVANÉ TELEFONY) nebo AUDIO LINKS (PŘIPOJENÁ ZVUKOVÁ ZAŘÍZENÍ) pomocí příslušného tlačítka na displeji.
          • Vyberte konkrétní zařízení (mobilní telefon nebo zařízení Bluetooth).
          • Stiskněte tlačítko CONNECT (PŘIPOJIT).
          Pokud je připojeno několik telefonů, systém vždy nastaví první připojený telefon jako PŘEDNOSTNÍ.
          Pořadí priority jiných připojených zařízení, která nejsou nastavena jako PŘEDNOSTNÍ, je určeno pořadím, v jakém byla přidána na seznam: poslední připojené zařízení bude to, které má nejvyšší prioritu.
          Na svém telefonu zkontrolujte, zda jste zvolili funkci, která umožňuje automatické připojení.
          Pamatujte, že když je připojeno několik telefonů, systém vždy upřednostní první připojené zařízení.
          Ne, toto tlačítko, které se nachází na volantu, slouží pouze k aktivaci hlasového rozpoznávání pro RÁDIO/MÉDIA.
          Všechny hlasové příkazy pro telefon aktivujete stisknutím tlačítka PHONE, které se nachází rovněž na volantu.
          Když se připojujete k zařízení s uloženou hudbou, systém rozpoznávání hlasu potřebuje nějaký čas, aby synchronizoval všechny soubory.
          Tato doba závisí na množství hudby, kterou načítáte.
          Chcete-li uskutečnit hovor pomocí hlasových příkazů, postupujte takto:
          • Stiskněte tlačítko PHONE na volantu pro přístup k příkazům telefonu.
          • Počkejte několik sekund, než systém synchronizuje a načte údaje z telefonu.
          Pokud máte v telefonu více než 1 000 kontaktů, tuto funkci nemůžete použít.
          Existuje jich velmi mnoho a průběžně se mění, neboť jsou stále vyvíjeny.
          Mohou být vázány na vytvoření speciálního účtu (Twitter) nebo na předplatné (Deezer Premium).
          V současnosti jsou dostupné tyto aplikace:

          • my:Car
          • eco:Drive
          • Alfa Performance
          • Jeep Skills
          • Abarth Telemetry
          • Efficient Drive
          • Uconnect for Twitter
          • Facebook Check In
          • Deezer
          • TuneIn
          • Reuters
          • TomTom LIVE (pokud vaše autorádio obsahuje navigaci).
          • Fiat 500X
          • Fiat 500L
          • Nový Fiat 500
          • Fiat 500S
          • Fiat Tipo 5dveřový
          • Fiat Tipo Station Wagon
          • Nový Fiat Doblò
          • Nová Lancia Ypsilon
          • Jeep® Renegade
          • Nová Alfa Romeo Giulietta
          • Nová Alfa Romeo Mito
          • Abarth 595

          Kompatibilní audiosystémy:
          • Uconnect 7″ HD Nav LIVE
          • Uconnect 7″ HD LIVE
          • Uconnect 6,5″ Radio Nav LIVE
          • Uconnect 5″ Radio LIVE
          • Uconnect 5″ Radio Nav LIVE
          Přesnost hlasového rozpoznávání závisí na mnoha faktorech: hluku v pozadí, přízvuku osoby vydávající příkaz a dostupných příkazech. Někdy systém může reagovat přesně na jeden příkaz, ale na jiný zase ne. To je ale normální vzhledem k výše uvedeným podmínkám.
          Jedná se o soubor aplikací, které umožňují přístup k celému digitálnímu světu prostřednictvím autorádia vašeho vozu. Díky systémům obsluhovaným přes dotykovou obrazovku a speciálnímu rozhraní, které neodvádí pozornost řidiče, si můžete dopřát bezpečné a zábavné jízdní prožitky.
          Jednoduše si stáhněte bezplatnou aplikaci Uconnect LIVE z obchodu Google Play nebo Apple App Store a přihlaste se pomocí účtu Fiat Chrysler Automobiles. Jakmile spustíte aplikaci a připojíte telefon k autorádiu přes Bluetooth, získáte přístup ke všem službám.
          V těchto zemích: Itálie, Francie, Německo, Španělsko, Spojené království, Nizozemsko, Švýcarsko, Rakousko, Belgie, Lucembursko, Portugalsko, Polsko, Irsko, Česká republika, Slovensko, Maďarsko, Řecko, Dánsko, Švédsko, Finsko, Rumunsko, Slovinsko, Litva, Lotyšsko, Estonsko, Bulharsko, Malta, Kypr.
          Stáhněte si aplikaci Uconnect LIVE z obchodu Google Play nebo Apple App Store.
          Spusťte aplikaci na telefonu a připojte jej k autorádiu přes Bluetooth.
          Na autorádiu stiskněte tlačítko APPS a otevře se seznam dostupných služeb.
          Více informací naleznete v úplném průvodci aktivací, který je ke stažení zde.
          Služby Uconnect LIVE můžete ve voze používat prostřednictvím mobilního datového připojení.
          Používání aplikací prostřednictvím streamování spotřebovává velké množství dat, a pokud jste v roamingu, tj. v zahraničí, můžete platit dodatečné poplatky. Připojení Bluetooth vašeho telefonu musí být vždy aktivní, abyste mohli používat služby.
          Z toho důvodu doporučujeme zkontrolovat smluvní podmínky, které máte uzavřené s mobilním operátorem.
          Pokud si aktivujete služby Uconnect LIVE v telefonu jako první, jste hlavním uživatelem.
          Jako hlavní uživatel můžete pozvat 3 osoby, s pověřením jako PŘÁTELÉ, které mohou používat připojené služby přímo přes aplikaci instalovanou ve vašem telefonu nebo přes vaši vyhrazenou oblast na stránce DriveUconnect.eu.
          Pozvaný přítel obdrží e-mail s pozvánkou k přístupu ke službám Uconnect LIVE ve vašem vozidle.
          Pamatujte, že v jednu chvíli smí tyto služby ve voze používat pouze jeden uživatel.
          Jako hlavní uživatel můžete odebrat přítele ze seznamu, případně sám přítel může odstranit svůj účet ze seznamu.
          Systém vás bude pravidelně upozorňovat na dostupné aktualizace pomocí zpráv zobrazovaných na displeji autorádia.
          Jakmile se zobrazí zpráva, můžete ihned stáhnout aktualizace, nebo odložit jejich stažení na později, podobně jako u svého telefonu.
          Upozornění na aktualizace se zobrazí pokaždé, když restartujete systém.
          Upozornění se zobrazí pouze v případě vyžadovaných aktualizací. Pokud bude k dispozici internetové připojení, systém automaticky zahájí stahování.
          Ve voze s touto výbavou jsou služby Uconnect LIVE bezplatné, samozřejmě s výjimkou spotřeby mobilních dat, kterou musíte hradit svému mobilnímu operátorovi.
          Služby mohou být vázány na vytvoření speciálního účtu (Twitter) nebo na předplatné (Deezer Premium).
          Ano, můžete použít jakékoli internetové připojení, včetně Wi-Fi a hotspotů.
          Velikost stahovaného souboru bude vždy zobrazena ve zprávě o instalaci.
          Ano, samozřejmě, u všech standardních funkcí.
          Můžete zejména spouštět jednotlivé aplikace, a to u těchto autorádií:
          • Uconnect 6,5″ Radio Nav LIVE
          • Uconnect 5″ Radio LIVE
          • Uconnect 5″ Radio Nav LIVE.
          Hlasový syntezátor (text na řeč) podporuje výslovnost pouze v jednom jazyce v danou chvíli.
          Úpravy a změnu jazyka můžete provést v nabídce SETTINGS (NASTAVENÍ) autorádia.
          U vícejazyčných aplikací systém přečte pouze části napsané v nastaveném jazyce (např. Reuters).
          Od roku 2015 jsou služby Uconnect LIVE dostupné u některých modelů a na vybraných trzích.
          Když si zakoupíte některé z našich vozidel, obdržíte e-mail s podrobnostmi ohledně aktivace a používání připojených služeb ve vámi vybraném modelu.
          Jednoduše: otevřete nabídku SETTINGS (NASTAVENÍ) a upravte nastavení na svém telefonu, obdobně jak to děláte u jiných aplikací.
          Můžete si ji bezplatně stáhnout na kompatibilní telefon z obchodu Google Play nebo Apple App Store.
          Je k dispozici v těchto zemích: Itálie, Francie, Anglie, Španělsko, Německo, Rakousko, Belgie, Nizozemsko, Švýcarsko, Lucembursko, Polsko, Dánsko, Švédsko, Slovensko, Finsko, Česká republika, Maďarsko, Řecko, Irsko, Portugalsko, Bulharsko, Rumunsko, Litva, Lotyšsko, Slovinsko, Estonsko, Malta, Kypr.
          Minimální požadavky jsou:
          • Bluetooth verze 2.1 nebo vyšší + EDR.
          • Operační systém Android 4.0 nebo vyšší.
          • Doporučené rozlišení obrazovky: 480 x 800, 540 x 960, 720 x 1 280 a 1 080 x 1 920.
          • Operační systém Apple iOS 7.0 nebo vyšší.
          • Doporučené rozlišení obrazovky: 640 x 960, 640 x 1 136, 750 x 1 334 a 1 080 x 1 920.
          Stává se to.
          Služba my:Car oznamuje hladinu paliva do vašeho smartphonu s odkazem na poslední cestu, kdy jste byli připojeni. Údaje mezi vaším vozem a aplikaci jsou synchronizovány, když vypnete motor vozu, a jsou spojeny s datem a časem, kdy byly přeneseny.
          Pokud jste se tedy během poslední cesty nepřipojili k aplikaci Uconnect LIVE, služba my:Car neobdrží reálné údaje z vozidla.
          Aby se předešlo nejasnostem, vedle zobrazené hodnoty vždy najdete datum analýzy, jak ve webové verzi, tak v mobilní aplikaci.
          Všechny USB jednotky s pamětí nejvýše 64 GB.
          Je to technologická platforma, která umožňuje volat přátelům, přijímat zprávy SMS, poslouchat hudbu a přijímat navigační pokyny.
          To vše naprosto bezpečně bez nutnosti sejmout ruce z volantu.
          Její používání je snadné a přímočaré: potřebujete k tomu pouze telefon podporující funkce platformy.
          Více informací.
          Zavolejte přímo prodejci Fiat a připravte si průkaz totožnosti a technický průkaz vozidla.
          Servisní centrum neprodleně požádá společnost Fiat Chrysler Automobiles Italy o vystavení duplikátního kódu, který byste měli obdržet do jednoho týdne.
          Upozorňujeme, že tato služba je za poplatek.
          Jedná se o sdělení, které společnost Alfa Romeo rozesílá, aby zajistila maximální efektivitu, bezpečnost a spolehlivost vašeho vozu.
          Tímto způsobem vám společnost Alfa Romeo připomíná, kdy a jakým způsobem je nezbytné provést kontrolu, vyměnit díl nebo příslušenství apod., když nemáte čas sledovat aktuální informace nebo se informovat o termínech k provedení údržby na vašem vozidle.
          Žádný problém: naše oddělení zákaznické podpory je vám nepřetržitě k dispozici, 365 dnů v roce.
          Zavolejte na univerzální mezinárodní telefonní číslo 00 800 100 273, které je bezplatné a funkční po celé Evropě, a vyberte předvolbu č. 1, SILNIČNÍ ASISTENCE, pokud se vám vůz porouchal v České republice. Pokud se nacházíte v zahraničí, vyberte předvolbu č. 4, mezinárodní služby, která vám vedle podpory v případě mimořádné události nabídne také možnost výběru jazyka.
          Pokud byste měli problém dovolat se na bezplatnou univerzální mezinárodní linku, pro všechny případy existuje ještě tel. číslo +420 283 002 911.
          V záručních informacích k vašemu vozu naleznete seznam zemí, kde lze tuto službu využít.
          Tuto informaci zjistíte na bezplatné telefonní lince 00 800 100 273 nebo přímo v autorizovaném servise.
          Vždy mějte připraveno identifikační číslo vozidla (VIN), které najdete v technickém průkazu vozidla (strana 2, odstavec E).
          Jakmile obdržíte takové sdělení, neprodleně kontaktujte prodejce nebo autorizovaný servis a sjednejte si servisní zásah doporučovaný pro vaše vozidlo.
          Všechny kontaktní osoby našich prodejců nebo autorizovaných servisů naleznete zde.
          Když si sjednáváte termín servisní návštěvy, měli byste mít připraveno identifikační číslo vozidla (VIN), které najdete v technickém průkazu vozidla (strana 2, odstavec E).
          Ano, samozřejmě. Nehradíte žádné další náklady.
          To záleží na tom, jak dlouho bude trvat zásah na vašem vozidle.
          V době rezervace termínu servisního zásahu vám servisní pracovník sdělí podrobnosti o délce zásahu a o možnostech využití náhradního vozidla.
          Jestliže už nevlastníte vůz, na který se vztahuje vám oznámená svolávací akce, pošlete nám prosím jméno a adresu nového majitele vozu, pokud je to možné.
          Stačí pouze vyplnit předtištěnou a ofrankovanou kartu, která je přiložena k informačnímu dopisu.
          Potom ji prosím pošlete na adresu: Fiat Group Automobiles S.p.A. – Customer Care – Ufficio Privacy, C.so Agnelli 200 – 10135 Turin.
          Děkujeme vám!
          Společnosti Fiat Chrysler Automobiles Italy S.p.A. a Mopar® chtějí vám a vašemu vozu zajistit tu nejlepší péči a nejkvalifikovanější servis, a to díky:
          • pomoci odborných a kvalifikovaných mechaniků vyškolených přímo společností Fiat Chrysler Automobiles;
          • používání originálních náhradních dílů; a
          • široké síti autorizovaných servisů po celé Evropě.
          Veškeré informace o sadě Fix&Go naleznete v uživatelské příručce k vašemu vozidlu, případně v návodu k obsluze obsaženém přímo v této sadě. Před použitím byste si tyto informace měli pozorně přečíst.
          Doporučujeme kontaktovat autorizovaného prodejce, který vám sdělí všechny informace ohledně správných pneumatik pro váš vůz. 
          Pneumatiky „M+S“, což zkráceně znamená „bláto a sníh“, mají tato dvě písmena vyznačena na bočnici a z právního hlediska jsou rovnocenné zimním pneumatikám. Tento typ pneumatik je znám i pod názvem „celosezonní“ nebo „celoroční“.
          Zimní pneumatiky neboli také pneumatiky do sněhu mají vedle písmen M+S na bočnici ještě vyznačený symbol hory se třemi vrcholy a sněhovou vločku. Druhé jmenované pneumatiky nabízejí podstatně lepší výkonnost, která se projevuje kratší brzdnou dráhou a lepší ovladatelností na sněhu.
          Je to jednoduché – pouze ten, kdo koncipoval, navrhl a vyrobil váš vůz, může tento vůz znát lépe než kdokoli jiný.
          Originální náhradní díly jsou výsledkem našeho trvalého zaměření na výzkum a vývoj inovativních technologií.
          Navíc podléhají přísným kontrolám od okamžiku návrhu až po dokončení výroby, aby byla zajištěna jejich spolehlivost, komfort, výkonnost a bezpečnost.
          Ano, můžete na svůj vůz nasadit pneumatiky správných rozměrů s jiným rychlostním indexem, který ale musí být vyšší, než je uvedeno v TP.
          Nepotřebujete k tomu zvláštní povolení.
          Ve všech jiných případech je nicméně povolení absolutně nezbytné z bezpečnostních a dalších důvodů.
          Úplný seznam naleznete v kapitole PŘÍSLUŠENSTVÍ. 
          Jednoduše vyberte model svého vozu, zadejte požadovaný druh a přizpůsobte si své vozidlo. 
          Navíc svůj vůz můžete zaregistrovat a dostávat speciální nabídky.
          Protože je důležité důvěřovat svému vozu. A tuto důvěru vám zajistí ti, kdo jej znají nejlépe, do nejmenších detailů. 
          Originální příslušenství se bezchybně integruje se všemi mechanickými a elektronickými součástmi vozidla. 
          Pravidelně podléhá přísným kontrolám, abyste vždy dostali ten nejvyšší komfort, výkonnost, bezpečnost a možnosti personalizace.

          Přečtěte si uživatelskou příručku a příručku k provádění údržby.

          Stáhněte si příručku ke svému vozu v digitálním formátu, abyste ji měli na všech zařízeních na dosah jediného kliknutí!