Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio
  • Přehled
  • STYL
  • TECHNOLOGIE
  • HNACÍ ÚSTROJÍ
  • DYNAMIKA
  • ÚČINNOST
  • QUADRIFOGLIO
  • Rentgen
  • PRVNÍ OKRUH NA ZÁVODNÍ DRÁZE V 360° POHLEDU
STYL

STYL

SMYSLUPLNÁ KRÁSA

Od počátku civilizace hledali tvůrci inspiraci v přírodě a lidské anatomii. Nejslavnější architektonické skvosty se tak mohou pochlubit optimální rovnováhou mezi tím, co potřebuje člověk, a tím, co je vyžadováno z hlediska konstrukce. A Giulia Quadrifoglio je maximálním vyjádřením tohoto jedinečného tvůrčího přístupu.

EXTERIÉR

SEBEVĚDOMÁ A BEZ ZBYTEČNOSTÍ

Design nové Giulie Quadrifoglio je čistý, bez výstřelků a krajností. Je velmi osobitý a vyznačuje se typickými rysy značky: ikonickou maskou ve tvaru trojlístku a agresivním designem kapoty a boků s výraznými blatníky. Rozsáhlé využití uhlíkového kompozitu pro střechu, kapotu, zadní spoiler nebo boční prahové nástavce propůjčuje Giulii Quadrifoglio závodního ducha. Architekturu vozu tvoří pohon zadních kol a dokonalé rozložení hmotnosti na nápravy, kokpit posunutý co nejvíce dozadu, dlouhá přední kapota a široká maska chladiče. Nic zde není nadbytečné. Vše je  v nejčistším, nezaměnitelném duchu Alfy Romeo.

INTERIÉR

ŘIDIČ JE V CENTRU VŠEHO DĚNÍ

Giulia Quadrifoglio je maximálním vyjádřením tvůrčího přístupu k designu, který se vyznačuje optimální rovnováhou mezi potřebou člověka, přírodou a konstrukčními zákonitostmi. Řidič nové Giulie Quadrifoglio je centrem všeho, je hlavním prvkem celého kokpitu, který byl navržen podle stejné filozofie jako karoserie. Interiér je minimalistický, využívá prvotřídní materiály jako uhlíkový kompozit a kůži a také technologie, které se podílejí na harmonickém vztahu člověka a stroje.

JEDINEČNOST

KDYŽ SE KRÁSA SPOJÍ S PODSTATOU

Detaily nové Giulie Quadrifoglio se v mnohém podobají těm, které nalezneme v supersportovních vozech. Ergonomická a ultralehká sedadla Sparco kombinují vyspělé technologie, špičkový komfort a příkladnou oporu těla.
Volant s červeným startovacím tlačítkem je čalouněný vysoce kvalitní kůží. Ergonomické ovladače, infotelematika a pozice za volantem se podílejí na dokonalé symbióze řidiče a vozidla, a to s jediným cílem: dosáhnout naprosto precizní ovladatelnosti a jedinečného požitku z jízdy.

  • STYL
  • EXTERIÉR
  • INTERIÉR
  • JEDINEČNOST
TECHNOLOGIE

TECHNOLOGIE

NEJMODERNĚJŠÍ INOVACE

Technologie nové Giulie Quadrifoglio byly vytvořené s cílem zvýšit výkon a poskytnout intenzivnější požitek z jízdy. Vztah člověka a stroje je zásadní filozofií všech inovací, které tak dokonale doplňují tělo, mysl a srdce řidiče.

ALFA™ CDC

PŘESNÉ OVLÁDÁNÍ ZNAMENÁ VĚTŠÍ VÝKON

Systém Alfa™ Chassis Domain Control (CDC) je mozkem celé Alfy Romeo Giulia Quadrifoglio a jeho jediným posláním je kontrola dynamiky vozu. Řídí celou řadu podsystémů, včetně ESP, Alfa™ DNA Pro, Alfa™ Active Torque Vectoring, Alfa™ Active Aero Splitter, integrovaného brzdového systému (IBS) a aktivního zavěšení Alfa™ Active Suspension. Těmto systémům přiřazuje konkrétní úkoly pro dosažení co nejlepší možné dynamiky.

BEZPEČNOST

NEJLEPŠÍ BEZPEČNOSTNÍ TECHNOLOGIE

Nová Giulia Quadrifoglio kombinuje vzrušení z jízdy v té nejčistší podobě a špičkovou úroveň bezpečnosti, která přispívá ke klidu a komfortu posádky. Standardní výbava zahrnuje systém varování před čelním nárazem (FCW) s autonomním nouzovým brzděním (AEB) včetně funkce detekce chodů, dále sledování jízdních pruhů (LDW), tempomat s omezovačem rychlosti, monitoring mrtvého uhlu (BSM) s detekcí křížení dráhy za vozidlem, zadní couvací kameru s dynamickým naváděním a parkovací senzory.

IBS

INTEGROVANÝ BRZDOVÝ SYSTÉM

U nové Giulie se ve světové premiéře představuje nový elektromechanický systém, který kombinuje systém kontroly stability a tradiční výkonné brzdy: integrovaný brzdový systém (IBS). Nejenže zaručuje významnou optimalizaci hmotnosti a snížení vibrací v brzdovém pedálu, ale i okamžitou odezvu. Tím zajišťuje rekordně krátkou brzdnou dráhu: ze stokilometrové rychlosti vůz zastaví na pouhých 32 metrech.

INFOTELEMATIKA

VÁŠEŇ VE VAŠICH RUKOU

Nová Giulia Quadrifoglio využívá zcela novou generaci infotelematického systému s 6,5palcovým displejem s vysokým rozlišením, rozhraním Bluetooth, vstupem USB a ovládáním na volantu.
Tato další ukázka dokonalého vztahu člověka a stroje je obsluhovatelná intuitivním otočným ovladačem Rotary Pad. Na přání lze vůz vybavit špičkovým infotelematickým systémem 8.8“ Connect 3D Nav s digitálním tunerem DAB a 7palcovým barevným TFT displejem mezi kontrolními ukazateli.
Nová Giulia Quadrifoglio může obsahovat také špičkový audio systém Sound Theatre od společnosti Harman Kardon o výkonu 900 W, který je rozdělen mezi 14 reproduktorů, včetně dvou reproduktorů s prostorovým zvukem a jednoho subwooferu.

  • TECHNOLOGIE
  • ALFA™ CDC
  • BEZPEČNOST
  • IBS
  • INFOTELEMATIKA
HNACÍ ÚSTROJÍ

HNACÍ ÚSTROJÍ

JE ČAS OPĚT VZLÉTNOUT 

Nová Giulia Quadrifoglio není jen nejrychlejším silničním sedanem, který kdy Alfa Romeo vyrobila. Důležitější je to, že tento model dokáže zprostředkovat za volantem vzrušení v té nejčistší podobě. Vše je zde totiž navrženo pro nekompromisní potěšení z jízdy. Nová Giulia Quadrifoglio přináší pocit svobody, který pramení především z jejího srdce: hnacího ústrojí.

MOTOR

SRDCE JE SVAL

Srdcem nové Giulie Quadrifoglio je zážehový přeplňovaný motor 2.9 V6 twin-turbo s rozevřením řad válců v úhlu 90°. Tento agregát poskytuje výkon 510 k a točivý moment 600 Nm v rozmezí 2500 až 5000 ot./min.
Nový motor byl navržený v úzké spolupráci s Ferrari. Vyroben je kompletně z hliníku a kromě toho, že poskytuje mimořádnou sílu, je i pozoruhodně lehký.

PŘEVODOVKA

PŘEŘAĎTE NA VÁŠEŇ

Nová Giulia Quadrifoglio využívá manuální šestistupňovou převodovku, která byla navržena s jediným cílem: poskytnout řidiči maximální kontrolu.
Je lehká a přesná, což s mimořádně citlivým řízením poskytuje úchvatné emoce a potěšení z jízdy, které nemají v této kategorii obdoby.

  • HNACÍ ÚSTROJÍ
  • MOTOR
  • PŘEVODOVKA
DYNAMIKA

DYNAMIKA

ZMĚNA ROVNOVÁHY SIL

Nová Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio je více než výkladní skříní špičkových technologií. Ztělesňuje výsledek studie o tom, jak efektivně nakládat se silou. Kromě nejlepší výkonové hmotnosti ve své třídě disponuje i dokonalým rozložením hmotnosti na nápravy v poměru 50:50, což přispívá k rovnováze a zvýrazňuje výhody pohonu zadních kol a motoru umístěného vpředu. Právě kombinací pohonu zadních kol a vpředu uloženého hliníkového šestiválce se konstruktérům Alfy Romeo podařilo dosáhnout optimálního rozložení hmotnosti na nápravy.

NOVÉ ZAVĚŠENÍ KOL ALFA™ LINK

PATENTOVANÉ ŘEŠENÍ PRO MAXIMÁLNÍ DYNAMIKU

Nová Giulia je vybavena novým patentovaným uspořádáním zavěšení kol Alfa™ Link, které tvoří dvojitá příčná ramena vpředu a čtyř a půl prvkové zavěšení vzadu.
Přední lichoběžníkové zavěšení se dvěma příčnými rameny udržuje přední kola v dokonale kolmé pozici vůči povrchu vozovky i v rychle projížděných zatáčkách, přispívá k přesnějšímu řízení a potlačuje nedotáčivost.
Zadní čtyř a půl prvkové zavěšení je schopné poskytnout nejlepší ovladatelnost ve třídě (příčnou přilnavost) a současně i špičkový komfort. 

ALFA™ ACTIVE TORQUE VECTORING

TECHNOLOGIE ŘÍZENÍ TOČIVÉHO MOMENTU

Nová Giulia Quadrifoglio je vybavena inovativním systémem, který zajišťuje optimální distribuci točivého momentu na oba zadní hřídele pomocí elektronicky řízeného diferenciálu s dvojicí spojek. Výsledkem je lepší trakce a mnohem jistější ovladatelnost, a to i při vyšších rychlostech, v zatáčkách a na jakémkoliv povrchu.

ALFA™ ACTIVE AERO SPLITTER

AKTIVNÍ SPOILER

Nová Giulia Quadrifoglio je jediným sedanem na světě s aktivním předním spoilerem. Otevírání karbonové klapky pod předním nárazníkem je v rychlostech nad 100 km/h řízeno mozkem vozu Alfa™ CDC, což způsobuje, že spoiler poskytuje větší přítlak pro vyšší výkon a tím i stabilitu, zvláště v rychle projížděných zatáčkách.
Vyspělá aerodynamika vozu je výsledkem velmi pečlivého testování v aerodynamickém tunelu. Nová Giulia Quadrifoglio má přirozený součinitel přítlaku (Cz) -0,1. Čím vyšší rychlost, tím větší síla působí na vozidlo, což mu poskytuje větší stabilitu a ovladatelnost. 

ALFA™ DNA PRO

VOLIČ JÍZDNÍ DYNAMIKY

Nový volič Alfa™ DNA Pro spolupracuje se systémem Alfa™ Chassis Domain Control. Ten průběžně přizpůsobuje chování vozu zvolenému jízdnímu režimu:

  • RACE: aktivuje funkci overboost a vylepšuje zvuk motoru pro sportovní jízdu zejména na okruhu.
  • DYNAMIC: poskytuje ostřejší brzdění a odezvu řízení pro sportovní jízdu na silnici.
  • NATURAL: nastavení charakteristické komfortním odpružením pro dokonalou rovnováhu během běžného ježdění.
  • ADVANCED EFFICIENCY: využívá deaktivaci válců pro maximální úsporu energie a dynamickou účinnost.

 

  • DYNAMIKA
  • NOVÉ ZAVĚŠENÍ KOL ALFA™
  • ACTIVE TORQUE VECTORING
  • ACTIVE AERO SPLITTER
  • ALFA™ DNA PRO
ÚČINNOST

ÚČINNOST

ULTIMATIVNÍ ROVNOVÁHA VÝKONU A ÚČINNOSTI

Nová Giulia Quadrifoglio kombinuje vynikající výkon se skvělou účinností. Díky systému deaktivace válců v režimu Advanced Efficiency může motor 2.9 V6 pracovat pouze se třemi aktivními válci. K další úspoře paliva v městském provozu přispívá poslední generace systému Start&Stop. 

LEHKOST

ROZSÁHLÉ POUŽITÍ ULTRALEHKÝCH MATERIÁLŮ

Karoserie nové Giulie Quadrifoglio je vyrobena z vysokopevnostní oceli, blatníky a dveře z hliníku a kapota a střecha z uhlíkového kompozitu, který je třikrát silnější a sedmkrát lehčí než běžná ocel. Z karbonu jsou vyrobené i aerodynamické prvky a také hnací hřídel. K maximálnímu vyvážení vozu přispívá i celohliníkové zavěšení kol.

SPOTŘEBA PALIVA

DEAKTIVACE VÁLCŮ

Všechny elektronické systémy pracují hladce s cílem pomoci řidiči snížit spotřebu paliva. Díky elektronicky řízené deaktivaci válců může nová Giulia Quadrifoglio ujet 100 km za pouhých 8,5 litru paliva, přičemž do ovzduší vypustí v kombinovaném provozu jen 198 g CO2/km.

  • ÚČINNOST
  • LEHKOST
  • SPOTŘEBA PALIVA
QUADRIFOGLIO

QUADRIFOGLIO

ČTYŘLÍSTEK PRO ŠTĚSTÍ

PRO SKUTEČNÉ VÍTĚZSTVÍ

Vše začalo z pověrčivosti, byl to obyčejný čtyřlístek pro štěstí, který se proměnil v symbol něčeho mnohem magičtějšího. Dnes představuje vítězství a rekordy Alfy Romeo a jejích jezdců v mnoha slavných závodech.
Když Ugo Sivocci zvítězil v roce 1923 na slavné Targa Florio, jeho vůz zdobil symbol čtyřlístku. Od té doby se čtyřlístek neboli Quadrifoglio stal neodmyslitelnou součástí mnoha legendárních vozů a vítězství, jako v případě modelu P2 a mistrovství světa v roce 1925 a modelů Alfetta 158 a 159 ve světovém šampionátu formule 1 v letech 1950 a 1951. Čtyřlístek potvrdil, že lze štěstí dosáhnout, pokud se bere výkon a technologie tak vážně jako v Alfě Romeo. 

Rentgen

Rentgen

Za velkým výkonem stojí velké inovace

Užijte si rentgenová videa Giulia Quadrifoglio a objevte skutečný význam sloganu „La Meccanica delle Emozioni“ (mechanika, která vyvolává emoce).

Rentgen
PRVNÍ OKRUH NA ZÁVODNÍ DRÁZE V 360° POHLEDU

PRVNÍ OKRUH NA ZÁVODNÍ DRÁZE V 360° POHLEDU

Obklopeni novou emocí: dostaňte se na palubu Giulia Quadrifoglio

Přijměte výzvu nakloněných zatáček, šikan a rovinek v plné rychlosti v Alfa Romeo na dráze v Lainate. Zažijte dynamiku a zvuk nejsportovnějšího modelu Alfa Romeo všech dob hned ze 3 exkluzivních úhlů pohledu.

360° KAMERY