Stelvio a Giulia Quadrifoglio NRING
  • Limited edition
  • GIULIA QUADRIFOGLIO NRING
  • Stelvio Quadrifoglio NRING
  • INFOTAINMENT
  • VÝKON
  • NURBURGRING
  • Podívejte se na video

Výkon v limitované sérii

Ne každý dokáže zajet rekord ve své kategorii na závodním okruhu Nürburgring a ne každý může vlastnit jedinečnou kombinaci stylu a speciální výbavy. Důvodem je skutečnost, že vozy Giulia Quadrifoglio NRING a Stelvio Quadrifoglio NRING byly vyrobeny v limitované sérii pouhých 108 číslovaných kusů. Tyto vozy lze doplnit o kompletní nabídku volitelných výbav a exkluzivního příslušenství.

GIULIA QUADRIFOGLIO NRING

Giulia Quadrifoglio NRING

DESIGN A VÝKON MADE IN ITALY

Giulia Quadrifoglio NRING, která je díky své jedinečnosti vyhledávaným kouskem do kolekce vášnivých příznivců značky, uspokojí každého opravdového nadšence. Vůz byl inspirován zajetím rekordu na legendárním německém okruhu. Je dostupný v limitované sérii s charakteristickou barvou karoserie zdůrazňující jeho elegantní, sportovní styl.

EXTERIÉR

EXKLUZIVITA V LIMITOVANÉ SÉRII

Giulia Quadrifoglio NRING se svými čistě střiženými liniemi a přímočarým designem, doplněnými o výrazné prvky v podobě karbonových a leskle černých detailů, sází na silnou osobitost vzhledu. Bohaté využití karbonových materiálů na kapotě, střešním okně, zadním spoileru a postranních lištách propůjčuje vozu neobyčejně sportovní charakter bez designových výstřelků – jen čistý, bezchybný styl Alfa Romeo.

INTERIÉR

SPORTOVNÍ DUCH A ELEGANCE

Všechny světově známé, slavné a legendární příklady designu představují hledání rovnováhy mezi konstrukčními požadavky, lidským vnímáním a přírodou. Giulia Quadrifoglio NRING používá stejnou filozofii při jízdě po silnici. Řidič je středem pozornosti: obklopen sofistikovanými materiály v kabině, která je charakteristická červeným interiérem a ještě sportovnějšími sedadly Sparco s karbonovou skořepinou, jež zaručují absolutní podporu i v těch nejextrémnějších zatáčkách. Dalším důkazem exkluzivity je karbonová destička zobrazující pořadové číslo této limitované edice.

  • STYL
  • EXTERIÉR
  • INTERIÉR
Stelvio Quadrifoglio NRING

Stelvio Quadrifoglio NRING

SPORTOVNÍ POSTOJ V LIMITOVANÉ EDICI

Stelvio Quadrifoglio NRING, nabízené v počtu pouhých 108 kusů, splní sny každého skutečného nadšence. Vůz byl inspirován zajetím rekordu na legendárním německém okruhu. Jedinečná výbava a unikátní detaily včetně šedé barvy Circuit Grey z něj činí skvost každé sbírky.

EXTERIÉR

DYNAMICKÉ VYJÁDŘENÍ EXTERIÉRU

Vše, co se týká vzhledu vozu Stelvio Quadrifoglio NRING, je dynamické a bezprecedentní. Leskle černá barva a elektricky ovládaná panoramatická střecha zdůrazňují jeho sportovní a současně elegantní charakter. Hledání rovnováhy se odráží v přímočarých a svalnatých liniích a perfektním vyvážení stylu a dynamiky: bezchybné rysy na první pohled.

INTERIÉR

NEKOMPROMISNÍ ELEGANCE A SPORTOVNÍ DUCH

Jakmile usednete za volant, obklopí vás sofistikované materiály interiéru jako kůže a alcantara, karbonové prvky a palubní deska s číslem této exkluzivní edice. Sedadla Sparco s karbonovou skořepinou, červeným povrchem a prošíváním propůjčují interiéru sportovní vzhled a zajišťují naprostou podporu i při ostré sportovní jízdě.

    

  • STYL
  • EXTERIÉR
  • INTERIÉR
INFOTAINMENT

INFOTAINMENT

INTUITIVNÍ A JEDNODUCHÉ TECHNOLOGIE 

Modely Stelvio a Giulia Quadrifoglio NRING jsou vybaveny inovativním infotelematický systémem Alfa™ Connect s mapami 3D Navigator a 8,8″ obrazovkou, včetně rádia DAB a audiosystému Harman Kardon Sound Theater.

VÝKON

VÝKON

PERFEKTNÍ SLADĚNÍ VÝKONU A EMOCÍ 

Stelvio a Giulia Quadrifoglio NRING mají pod kapotou proslulý dvakrát přeplňovaný 2,9litrový vidlicový šestiválec s rozevřením řad válců 90 stupňů o výkonu 510 koní, který díky použití mnoha hliníkových a karbonových dílů poskytuje neobyčejně vysoký výkon a nízkou hmotnost, zatímco o rychlé zastavení se starají bezkonkurenční karbon-keramické brzdy.

NURBURGRING

NÜRBURGRING

REKORDMAN VE SVÉ KATEGORII 

Oba vozy Stelvio i Giulia Quadrifoglio NRING pokořily rekordy na legendárním německém okruhu s časem na kolo 7:51 a 7:32 min. Dva prestižní rekordy na vrcholu svých kategorií.

Podívejte se na video